CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jumaat, 25 Julai 2008

seterusnyer..

Aku sebenarnya anak jati melaka..aku seorang yang periang...ala...bak kata orang putih..happy good lucky...hehehe...tapi,jika korang tak mengenali diri ini...mesti ingat saya sombong kan???mane taknya....saya ni jenis kalau tak kenal orang...saya diam jer...tak banyak bunyik ler katekan..tapi...kalau dah kenal dan sekepala dengan orang tu...habislahhh...jadi huru hara dunia ni...mane taknyer...suare saya je yang akan korang dengar...banyak mulut tu...tapi..hati baik taw..kalau korang tak cayer...try ler kawan dengan saya...mesti macam-macam gelagat serta pengalaman yang korang boleh dapat dari saya...betol..tak tipu punyer...huhu...

2 ulasan:

ezreenhaznina berkata...

salam..emm color
2 blog kak nik.powerfull..selamat pose ek..

salam mawaddah berkata...

salam hye kak nik.cun blog akq.papepun,tambah pape isi lg tau